.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهریور مهلت معرفی مشمولان فارغ التحصیل
مهلت معرفی کلیه مشمولان فارغ التحصیل در ماه‌های خرداد، تیر، مرداد و شهریور پارسال، ۳۱ شهریورماه امسال اعلام شد.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ وحید بریمانی معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران، گفت: در راستای تبصره یک ماده ۲ آیین نامه اجرایی معافیت تحصیلی، کلیه مشمولان (دانش آموزان و یا دانشجویان) که در ماه‌های خرداد، تیر، مرداد و شهریور سال ۹۸ در سال مشمولیت (سال تولد + ۱۸) فارغ التحصیل شده اند یک سال تحصیلی یعنی تا تاریخ ۳۱ شهریورماه سال ۱۳۹۹ مهلت معرفی برای درخواست‌های اعزام، پزشکی، معافیت کفالت، معافیت تحصیلی خواهند داشت.

 

او با بیان اینکه برای مثال دانش آموز و دانشجویی که در سنوات مجاز تحصیلی بعد از ۱۸ سالگی در تاریخ ۳۱ خردادماه سال ۱۳۹۸ از دانشگاه (در هر یک از مقاطع دانشگاهی) فارغ التحصیل شده، آخرین مهلت معرفی وی برای کلیه درخواست‌ها (از قبیل درخواست اعزام، کفالت، پزشکی، تحصیلی و) تا تاریخ ۳۱ شهریورماه سال ۱۳۹۹ خواهد بود.

 

سرهنگ وحید بریمانی افزود: افرادی که قبل از سن مشمولیت و در سن ۱۷ سالگی (سال تولد+۱۷) یا قبل از آن در مقطع دیپلم یا پیش دانشگاهی فارغ التحصیل می‌شوند پس از رسیدن به ۱۸ سالگی تمام، شش ماه مهلت معرفی خواهند داشت.

 

او گفت: برای مثال دانش آموز متولد ۱۰ مردادماه سال ۱۳۸۰ که در تاریخ ۳۱ شهریورماه سال ۱۳۹۷ در مقطع دیپلم یا پیش دانشگاهی فارغ التحصیل شده تا ۱۰ بهمن ماه ۱۳۹۸ مهلت معرفی داشته است و از تاریخ ۱۱ بهمن ماه سال ۱۳۹۸ به بعد وارد دوره غیبت شده است.

 

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران، گفت: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا سامانه به شماره ۱۱۰۲۰۶۰۱۰ از آخرین اخبار مربوط به قانون خدمت وظیفه عمومی مطلع شوند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.